Varför har jag inte fått någon beställningsbekräftelse?

När du beställer från oss så får du en bekräftelse via epost efter beställningstillfället samt efter vi har packat din order. Saknas dessa bekräftelser så är det vanligaste att de har fastnat i skräppostfiltret. Bekräftelser på att beställningar har gått igenom finns också på ditt konto hos klarna. Finns där en betalning så kommer ett paket skickas till dig.

Kan jag ändra utlämningsställe?
Vi skickar alla vår försändelser med DHL/Postnord och det är de som styr vilka paket som ska till vilka utlämningsställen. Vi hoppas på att i framtiden kunna erbjuda ett sätt att få mer kontroll över leveranserna.
Kan jag ta bort / lägga till produkter i min order?
Tyvärr går det inte lägga ihop eller ändra lagda ordrar. Detta delvis på grund av Klarnas betalningsvillkor där vi inte får ändra på orderns summa och/eller leveransadress. Alla lagda ordrar börjar hanteras nästan omgående och lagret behöver arbeta enligt sina rutiner för att minska risken för felskick.
Jag har lagt två beställningar på samma dag, kan jag samfrakta dessa?

Vårt lager hanterar stora volymer ordrar varje dag och det är därför inte möjligt att leta igenom alla paket för att hitta de som matchar. Är det lågsäsong så kommer vi att samfrakta ordrar om möjligt, men det är inget vi kan lova.

Var är min faktura?
Alla våra betalningar hanteras av Klarna AB. Saknar du din faktura, har frågor om din betalning eller andra undringar relaterade till finansiering så kontaktar du deras kundtjänst.

Klicka här för att komma till klarnas kundtjänst

VARUKORG0
Det finns inga produkter i varukorgen!
Sök